Beata Duc
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny – w trakcie procesu certyfikacji ( Certyfikatu Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej -PTTPB które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)).
Pani Beata jest absolwentką Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończyła 4-letnią podyplomową szkołę w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej (CBT) oraz studia podyplomowe w zakresie diagnozy, edukacji i terapii osób z autyzmem.
Posiada 8-letnie doświadczenie w pracy psychoterapeutycznej z młodzieżą i dorosłymi oraz w pracy pschoedukacyjnej z rodziną. Aktualnie prowadzi psychoterapię indywidualną dorosłych i młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym, terapię par, poradnictwo psychologiczne oraz psychoedukację.
Pracuje z osobami cierpiącymi z powodów: zaburzeń emocjonalnych (lęki, obniżony nastrój, nadmierna złość) zaburzeń odżywiania, trudności adaptacyjnych, problemów z radzeniem sobie w sytuacjach kryzysowych, trudności w budowaniu i utrzymaniu satysfakcjonujących relacji lub cierpiących z powodu innych różnorodnych problemów wywołujących stres i kryzysy. Uczestniczy w regularnej superwizji. Obecnie jest współwłaścicielką Centrum Terapii Mind-Harmony oraz Centrum terapii "Szczęśliwe Dzieci".
Justyna Janik-Kot
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo - behawioralny w trakcie 4 - letniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Centrum CBT- EDU w Warszawie (ośrodek posiadający rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)).
Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB). Absolwentka Psychologii ogólnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stosowanej Analizy Zachowania (SAZ) Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ukończyła Studia Podyplomowe z Diagnozy, terapii pedagogicznej oraz rewalidacji indywidualnej. Od kilkunastu lat pracuje również jako certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej oraz terapeuta behawioralny. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami.
Prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci w wieku rozwojowym, młodzieży oraz osób dorosłych a także konsultacje rodzicielskie. Pracuje z dziećmi, które mają trudności w relacjach rówieśniczych, z rozumieniem i regulacją emocjonalną, przestrzeganiem zasad społecznych, niskim poczuciem własnej wartości. Wspiera młodzież w lepszym rozumieniu siebie, mającą trudności z akceptacją, poczuciem własnej wartości, regulacją emocji.
Pomaga osobom dorosłym cierpiącym na depresję, zaburzenia emocjonalne, zaburzenia lękowe.
Pracuje w podejściu poznawczo behawioralnym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej, zdobywała m.in. w ramach stażu terapeutyczno- diagnostycznego w nurcie terapii CBT przy NZOZ Klinice Psychologiczno-Psychiatrycznej Psychomedic. W Centrum Terapii "Krok po Kroku" oraz Fundacji na rzecz dzieci z zaburzeniami rozwoju i ich Rodzin "Krok po Kroku".
Od 2013 roku związana z Centrum Terapii dla Dzieci i Młodzieży "Szczęśliwe Dzieci", Terapeutycznym Punktem Przedszkolnym " Szczęśliwe Dzieci" gdzie była dyrektorem do spraw merytorycznych. Jest współwłaścicielem Centrum Terapii Mind Harmony oraz Centrum Terapii "Szczęśliwe Dzieci".
Anna Tesman
Absolwentka psychologii oraz Stosowanej Analizy Zachowania (SAZ) Uniwersytetu SWSP w Warszawie. Obecnie w trakcie 4 letniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej przygotowującego do uzyskania certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Odbyła roczne staże terapeutyczne w Fundacji „Synapsis” oraz Centrum Terapii Autyzmu „Sotis”. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako psycholog i terapeuta behawioralny w Fundacji na rzecz dzieci z zaburzeniami rozwoju i ich rodzin „Krok Po Kroku”, oraz w niepublicznych placówkach przedszkolnych i szkolnych.
Zajmuje się: terapią indywidualną zaburzeń ze spektrum autyzmu ze szczególnym uwzględnieniem terapii jedzenia, nauki komunikacji systemem PECS oraz pracy z zachowaniami trudnymi. Prowadzi poradnictwo psychologiczne, psychoedukcję oraz psychoterapię młodzieży.
Anna Smędowska
Psycholog, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie certyfikacji w Szkole Psychoterapii Centrum CBT-EDU w Warszawie (ośrodek posiadający rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)). Pracę w nurcie poznawczo-behawioralnym uzupełnia o inne metody w zależności od indywidualnych potrzeb, m.in. techniki terapii schematu.
Doświadczenie zawodowe zdobywa od 2009 r. m.in. w II Klinice Psychiatrycznej Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie w Oddziale Chorób Afektywnych, gdzie pracowała z osobami z zaburzeniami nastroju. W SPZOZ Wola – Śródmieście w Oddziale Dziennym Geriatryczno – Psychiatrycznym wspierała seniorów, a w Szpitalu MSW w Otwocku w Oddziale Leczenia Zaburzeń Nerwicowych zajmowała się pacjentami z PTSD. W jednym z warszawskich szpitali gin.-poł. prowadziła psychoedukację dla kobiet w ciąży.
Prowadzi psychoterapię indywidualną osób dorosłych zmagających się m.in. z depresją, lękiem, kryzysem, a także doświadczających trudności w relacjach z ludźmi. Wspiera osoby pragnące lepiej poznać i zrozumieć siebie oraz dążące do własnego rozwoju i zmian w życiu. Pomaga osobom które dorastały w rodzinach dysfunkcyjnych. Uczestniczy w regularnych superwizjach.
Edyta Agnieszka Wójcik
Jestem Psychologiem, Psychoterapeutką poznawczo-behawioralną w trakcie certyfikacji w Szkole Psychoterapii Centrum CBT-EDU w Warszawie (ośrodek posiadający rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)). Dla wielu osób bardzo istotna jest relacja z psychologiem/psychoterapeutą, taką relację tworzę, a naszym wspólnym celem staje się zmiana niekorzystnych przekonań i wzorców myślowych. Zapewniam dyskrecję oraz pracę w tempie klienta.
Doświadczenie zawodowe zdobywam pracując w placówkach zajmujących się leczeniem i diagnozowaniem zaburzeń psychicznych osób dorosłych, młodzieży i dzieci, także z Zespołem Aspergera, którą rozumiem jako służbę drugiemu człowiekowi i zaangażowaniem w jego dobro.
Psycholog Centrum Medyczne Pro-Med w Wołominie, Psycholog/ Terapeuta Środowiskowy, SZPZLO Warszawa Praga Południe, Psycholog Proautism C&K Sp.zo.o.Ul. Łukowska 3 m. 2104-113, Założyciel/ Psycholog/Psychoterapeuta w Centrum Psychologii Oassis,
Od kilku lat prowadzę psychoterapię indywidualną osób dorosłych oraz młodzieży od lat 14 z rodzin dysfunkcyjnych zmagających się m.in. z depresją, lękiem, niską samooceną, kryzysami. Pomagam w budowaniu relacji ze sobą i otoczeniem.
Martyna Kęsik
Psycholog oraz psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie szkolenia w akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej Szkole Psychoterapii Crescentia, członek PTTPiB. Jest także dyplomowanym animatorem społeczno-kulturalnym (2015) oraz andragogiem (2012), zdobywając wykształcenie na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Absolwentka kursu Mindfulness – terapii poznawczej opartej na uważności MBCT (Mindfulness-Based Cognitive Therapy) (2021). Zainteresowana nurtem trzeciej fali CBT. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w dodatkowych szkoleniach oraz konferencjach.
Zdobywała doświadczenie między innymi w Fundacji Sue Ryder w Warszawie, obecnie zaangażowana w działania grupy samopomocowej dla osób dorosłych z doświadczeniem kryzysu psychicznego Fundacji eFkropka w Warszawie (od 2021 r.). Zawodowo związana także z Zakładem Aktywności Zawodowej Pracowni Rzeczy Różnych dla osób dorosłych z autyzmem Fundacji SYNAPSIS.
Prowadzi doradztwo psychologiczne, psychoedukację oraz psychoterapię dla nastolatków i osób dorosłych mierzących się z różnymi kryzysami psychicznymi. Pomaga uzyskać wgląd w siebie oraz w nabywaniu nowych kompetencji i strategii radzenia sobie z różnymi problemami. Poddaje swoją pracę psychoterapeutyczną regularnej superwizji.